29 Ağustos 2013 Perşembe

İffet 38. Bölüm Cemil Bulamazsın Benim Gibi Seveni Şarkı Sözleri Dinle

  Hiç yorum yok
İffet 38. Bölümde söylenen şarkı,
Cemil Bulamazsın Benim Gibi Seveni,
Bulamazsın Benim Gibi Seveni Şarkı Sözleri,

Star TV ekranlarında yayınlanan İffet dizisinin 38. Bölümde Cemil’in söylediği şarkının sözlerini sitemize ekledik. Oldukça duygusal olan bu şarkı hemen hemen herkesin beğenisini kazandı.
cemil bulamazsın benim gibi seveni şarkı sözleri iffet 38. bölüm, cemil Bulamazsın bulamazsın benim gibi seveni, iffet dizisinde cemilin söylediği şarkı

Bulamazsın Benim Gibi Seveni Şarkı Sözleri;
Ellere kanıp da gitme sevgilim
Hayat bu gün gelir harcarlar seni
Bir de saçlarına karlar yağınca
Eskimiz şal gibi atarlar seni
Eğer gideceksen mani olamam
Düşersen sonunda yine bul beni
Vefasız kullardan vefa bekleme
Kıymetsiz bir pula satarlar seni
Bulamazsın bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın bulamazsın seni mutlu edeni
Bulamazsın bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın bulamazsın senin için öleni
Sevgilim dünyanın kanunu böyle
Sevip mutlu olan var mıdır söyle
Seni benim gibi kimse anlamaz
Mutlu olamazsın başka biriyle
Eğer gideceksen mani olamam
Düşersen sonunda yine bul beni
Vefasız kullardan vefa bekleme
Kıymetsiz bir pula satarlar seni

Bulamazsın Benim Gibi Seveni Şarkısı Dinle

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder