16 Ağustos 2013 Cuma

Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım

  Hiç yorum yok
Kimden : Güngör
Cevap Aradığı Soru : TURKCELL 3G Vınn Aldım. Bilgisayara taktığımda internete bağlanabiliyorum. Ama Yasaklanan sitelere giremiyorum. DNS Ayarlarını nasıl değiştiririm?
vınn yasaklı sitelere giriş, vınn ile yasaklı sitelere giriş, vınn dns ayarları, vınn youtube giriş, vınn ile youtube girmek, 3g youtube giriş, vınn dns değiştirme, vınn dns ayarları değiştirme, vodafone modem dns ayarları, turkcell vınn dns değiştirme
Cevap :
Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Nasıl Yapılır?
1-Belgelerimin içinden Vınn yazan dosyayı buluyoruz ve rasphone adlı programı çalıştırıyoruz,
Turkcell 3G Vınn Dns Ayarları 01 Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım
2-Daha sonra özellikler kısmından ağ iletişimi sekmesini açıyoruz.
3-İnternet protokolü sürüm 4 TCP/IPv4 tıklayalım mavi olunca özelliklere tıklıyoruz.
Açılan pencerede Dns ayarlarını giriyoruz.
Örnek = 8.8.8.8.8 ile  8.8.8.4
En son olarak modemi resetleyip tekrar giriş yapmayı deneyiniz.
Turkcell 3G Vınn Dns Ayarları 02 Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım
Turkcell 3G Vınn Dns Ayarları 03 Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım
Turkcell 3G Vınn Dns Ayarları 04 Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım
Turkcell 3G Vınn Dns Ayarları 05 Turkcell Vınn 3G Modem Dns Ayarları Resimli Anlatım

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder