4 Eylül 2013 Çarşamba

Kelebeğin Rüyası Filmindeki Şiir Ben Öldükten Sonra Sözleri

  Hiç yorum yok
Kelebeğin Rüyası Ben Öldükten Sonra Şiiri,
Muzaffer Tayyip Uslu Ben Öldükten Sonra Şiiri,
Kelebeğin Rüyası Film Müzikleri Şiirleri,

Kelebeğin Filmi’inde söylenen Ben Öldükten Sonra şiiri herkes tarafından beğenildi. Muzaffer Tayyip Uslu’ya ait olan Ben Öldükten Sonra şiiri beni oldukça etkiledi ve beni etkileyen bu şiiri sizlerle paylaşmak istedim. Kelebeğin Rüyası filmini izlemeyenler, mutlaka izlemenizi de tavsiye ediyorum.

Muzaffer Tayyip Uslu Ben Öldükten Sonra Şiiri

Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek
Hatıra defterimi okuyan
Ne talihsiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan

Ben Öldükten Sonra Şiiri Dinle

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder