2 Eylül 2013 Pazartesi

Sana Bir Sır Vereceğim - Söyle Sevgilim Şarkı Sözleri Dinle

  Hiç yorum yok

FOX TV ekranlarının sevilen dizisi Sana Bir Sır Vereceğim’in yeni bölümünde çalan Söyle Sevgilim şarkısı


Son zamanların en çok izlenilen dizilerinden biri olan Sana Bir Sır Vereceğim’de Aylin ve Tilki’nin imkansız aşkı için seslendirilen Söyle Sevgilim şarkısı izleyiciler tarafından beğenildi. İşte Söyle Sevgilim şarkısının sözleri ve videosu;

Söyle sevgilim kim kırdı kalbini
Neden mutsuzsun gizlersin derdini
Kal diyemem git diyemem ben sana
Var diyemem yok diyemem bu sevda
Sensiz geçen bir an bile
Yıllar gibi gelir bana
Çarem yok bana şans dile
Belki bir gün kavuşurum sana
Söyle sevgilim kim kırdı kalbini
Neden mutsuzsun gizlersin derdini
Kal diyemem git diyemem ben sana
Var diyemem yok diyemem bu sevda
Sensiz geçen bir an bile
Yıllar gibi gelir bana
Çarem yok bana şans dile
Belki bir gün kavuşurum sana

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder