2 Eylül 2013 Pazartesi

Serhat Ulueren Kimdir?

  Hiç yorum yok
Serhat Ulueren kim,
Serhat Ulueren nereli,
Serhat Ulueren kaç yaşında,
Bu yazımızda Serhat Ulueren hayatı hakkında bilgiler derledik siz kullanıcılarımız için. Serhat Ulueren kimdir, biyografisi, kaç yaşında ve nerelidir?
Serhat Ulueren, 1968 yılında İstanbul’da dünyaya geldi. Lakabı Jose Genaro’dur

Hayatının devamını kendi diliyle;
Gazeteci Şemsi Sılkım’ın desteğiyle başladım. Kendisi 2 yaşımdan beri bana babalık eder.(Şemsi sılkım Serhat Uluerenin annesiyle evli) Tercüman’da, Bulvar’da uzun yıllar çalışmıştı. Ben hep daktilo sesleriyle büyüdüm. Yıllarca Antalya’da kaldım. Daha sonra İstanbul’a geldik. Yine Tercüman’da başladık. Benden 2 yaş büyük olan ablam Anadolu Ajansı’nda başladı. Ben tamamen farklıydım. Motor Meslek Lisesi mezunuyum. Arabalara karşı bir ilgim vardı. Okulu bitirdikten sonra Tercüman Gazetesi’nin elektrik bölümünde işe başladım. Ama içimde bir spor sevdası vardı. 1988 yılında Tercüman Gazetesi’nin adına İstanbul’un ücra köşelerinde oynanan amatör küme maçlarına gitmeye başladım ilk kez. Yıldız kadrolarını alıyordum sadece.
Bu görevleri bana o zamanki istihbarat şefim Hayri Hiçler vermişti. Kemal Belgin, Necip Kapanlı, Faik Çetiner, Atilla Gökçe gibi başarılı gazetecilerden oluşan efsane bir kadromuz vardı. Foto muhabirlerimiz de çok iyiydi. 92 yılında Şansal Büyüka beni çağırdı G.Saray muhabiri olarak Kanal 6’ya. Tahmin edemeyeceğim bir rakama geçtim. 94’ün Aralık ayında onlar Kanal D’ye geçti. Ben de geçecektim ama o zaman Ahmet Özal ile görüştüm ve Kanal 6’ya Spor Müdürlüğü teklif edildi. Ben de kabul ettim. Yaklaşık 1 ay yaptım ama ben müdürlük istemiyordum. Dışarılarda haber kovalamak, özel işler yapmak, son dakika haberlerini iletmek istiyordum. Oturmak bana göre değildi o zamanlar. Meydan Gazetesi’nde çalışan Faik Çetiner’in gelmesini istedim ve Ahmet Özal’a da kabul ettirerek Faik Çetiner’i müdür yaptık.halen telegol programını sunuyor. telegol programı 2012 yılında kanaltürk’ten Tv8 transfer oldu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder