29 Ağustos 2013 Perşembe

2012-2013 Beşiktaş Sevemez Kimse Seni Benim Seni Sevdiğim Kadar

  Hiç yorum yok
Sevemez Kimse Seni Benim Seni Sevdiğim Kadar BJK,
2012-2013 Beşiktaş Şarkıları,
Beşiktaş Tezahüratları 2012-2013,

Türkiye’nin en iyi taraftarlarına sahip olan kulüplerden biri de Beşiktaştır. Hele Çarşı gurubu Türkiye’nin bizce(trwikipedia.com) en iyi taraftar grubudur.
Bu yazımızda 2012-2013 Beşiktaş taraftarlarının Karabükspor maçında takımları için söyledikleri Sevemez Kimse Seni Benim Seni Sevdiğim Kadar tezahüratının sözlerini paylaşacağız.

Sevemez Kimse Seni Benim Seni Sevdiğim Kadar;
  • Sevemez kimse seni, benim sevdiğim kadar.
  • Beşiktaş sen olmasan, yaşamak neye yarar.
  • Her an seni düşünür, her an seni yaşarım.
  • Seni sevmekten değil, kaybetmekten korkarım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder