5 Eylül 2013 Perşembe

GTA 5 Resmi Fragmanı İzle

  Hiç yorum yok
gta 5 izle, 
gta 5 fragmanı,
gta 5 video,
gta 5 videosu,
gta 5 resmi fragmanı


Rockstar Games, dün GTA 5 Resmi Fragmanı ile ilgili bir açıklamada bulundu.Bir gün önceden haber verdiği GTA 5 Resmi Fragmanı bugün yayınlandı.Gta 5 indir olarak bizde hiç zaman kaybetmeden bu videoyu sizlerle paylaşmak istedik.Rockstar firması bundan önce Gta 5 ile ilgili birçok video yayınlamıştı.Bunun ile ilgili birçok haber yapmıştık.Bu videolar, karakter tanıtımları ve oyunun oynanışı ile ilgili fragmanlardı.Bugün yayınlamış oldukları fragmanın en büyük özelliği resmi olmasıdır.GTA 5 Resmi Fragmanı oyunun reklamının yapılmasında çok önemli bir rol oynuyor.Yakın bir süre içerisinde haberin yayılması ile, televizyon kanallarında ve web sitelerinde bu fragmanı sıkça göreceğimize eminim. Ben Gta 5 Resmi Fragmanını oldukça beğendim.Bu trailer videosu bize oyun ile ilgili birçok konuda bilgi veriyor.Zaten resmi sitesinden aldığımız haberler bu yöndeydi.Bildiğiniz gibi Gta 5 oldukça kapsamlı bir oyun.Böyle bir oyunu birkaç dakikalık fragman ile bu denli güzel tanıtmak bence büyük başarıdır.Ben şahsen bu videoyu birkaç kez izledim.Mükemmel bir fragman olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.Düşüncelerimi fazla uzatmadan sizleri bu muhteşem fragman ile başbaşa bırakmak istiyorum. GTA 5 Resmi Fragmanı izle: Gta 5 Resmi Fragmanı’nı kolay bir şekilde izleyebilmeniz için Youtube’ye yükledim.Bu videoyu daha yüksek kalitede izlemek için, ayarlardan 720p yada 1080p kalite modlarını seçmenizi öneririm.Bu sayede en ince ayrıntıları bile kaçırmadan ilgili fragmanı HD kalitede seyredebilirsiniz.Herhangi bir takılma yaşamamak için videonun biraz dolmasını bekleyebilirsiniz.İyi seyirler dilerim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder