22 Eylül 2013 Pazar

Küçük Gelin - Ey aşk sana geldim şarkısı ve sözleri

  Hiç yorum yok

ey aşk sana geldim,küçük gelin dizisi jenerik müziği,küçük gelin ey aşk sana geldim şarkısını kim söylüyor

Samanyolu Tv ekranlarında yayınlanan Küçük Gelin dizisinde çalan Ey Aşk Sana Geldim şarkısının sözleri


8 Eylül 2013 tarihinde yayınlanan Küçük Gelin dizisinde çalan Ey aşk sana geldim şarkısı herkesi büyüledi. Şarkının sözlerinin yanı sıra şarkıyı seslendiren sanatçının kim olduğu yönünde merak eden izleyiciler için araştırdık ve bulduk.
Küçük Gelin dizisinde çalan Ey Aşk Sana Geldim parçasını 1976 yılında Üsküdar’da dünyaya gelen Derya Kuru seslendiriyor. İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müziği Devlet konservatuarı mezunu olan Derya hanım şuanda Müzik öğretmenliği yapmaktadır. İşte o şarkının sözleri ve videosu;

Ey aşk sana geldim

Anne büyük beni.

Ninni, masallarla dizlerinde uyut beni.

Ey aşk vurur musun, kor gibi durur musun?

Ben daha küçüğüm desem, kıyar mısın bana

Feryadımı duyar mısın?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder