21 Eylül 2013 Cumartesi

Seksenler Dizisi Asker Yolu Beklerim Günü Güne Eklerim Türküsü

  Hiç yorum yok
Seksenler Dizisi Müzikleri,
Asker Yolu Beklerim Günü Güne Eklerim Türküsü Dinle,
Seksenler Dizisi Asker Yolu Beklerim Şarkı Sözleri,

TRT 1′in sevilen dizilerinden biri olan Seksenler dizisinin yeni bölümünde söylenen Asker Yolu Beklerim Günü Güne Eklerim Türküsü herkes tarafından sevildi. Bizde bu yazımızda TRT 1′de yayınlanan Seksenler dizisinde çalan Asker Yolu Beklerim Günü Güne Eklerim Türküsü diye başlayan şarkı sözlerini sitemize ekledik.

Asker Yolu Beklerim Günü Güne Eklerim Türküsü Şarkı Sözleri

Asker yolu beklerim
Günü güne eklerim
Sen git yarim talime de
Ben sılayı beklerim
Mendilimde tel oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Günleri saya saya
Sucu sucu suyunan
Soğan acısıyınan
Küsüdüm de barıştım
Yarin bacısıyınan
Mendilimde tel oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Günleri saya saya
Pilav pişirdim yavan
Üstüne koydum soğan
Yatağına uzanmış da
Uyan askerim uyan
Mendilimde tel oya
Gülmedim doya doya
Asker yolu beklerim de
Günleri saya saya

Seksenler Dizisi Asker Yolu Beklerim Şarkısı Dinle


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder