5 Ekim 2013 Cumartesi

Ahmet Nur Çebi Kimdir ?

  Hiç yorum yok


1959 Trabzon dogumlu olan Ahmet Nur Çebi, 1978 TED Karabük Kolejinde liseyi bitirerek, 1983 Marmara Üniversitesi Ekonomi Fakültesinden mezun oldu.
Kaptan Demir Çelik , Çebi Denizcilik, Nur Gemicilik, Çebi Enerji ve Martas Liman Tesisleri Yönetim Kurulu Baskanimiz ve Kaptan Sirketler Grubu Yönetim Kurulu Baskanimiz Vekilligi görevini yürütmektedir.
Türkiye Karabük Demir Çelik Isletmeleri Yönetim Kurulu Baskanimiz Yardimciligi ve Haddeciler Dernegi Baskanligi yapmistir. Suanda Da Demir Çelik Üreticiler Dernegi Yönetim Kurulu Üyesi olarak Demir çelik sektörüne hizmet vermektedir.
Kurulmasinda etkin olarak vazife aldigi Çebi Dernegine ve Çebi Vakfina Baskanlik yapmistir. Galata Spor ve Kartal Spor Kulüplerinde baskanimiz ve baskanimiz yardimciligi görevlerini yürütmüs ve Karabük Spor ‘a Yönetim danismanligi yapmistir

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder