27 Mayıs 2014 Salı

O Hayat Benim Dizisinde Göksel'in Söylediği Rüzgar Şarkısı 25 Mayıs 2014

  Hiç yorum yok
GÖKSEL RÜZGAR ŞARKISI
O Hayat Benim Dizisi Göksel Rüzgar Şarkısı Sözleri

Fox Tv ekranlarında yayınlanan O Hayat Benim dizisinin 13. bölümü dün akşam yayınlandı. 25 mayıs akşamı yayınlanan 13. bölümünde rüzgar isimli şarkı izleyicilerden tam not aldı. Dizide çalan o şarkı o kadar etkili oldu ki diziden daha çok ön plana çıktı. Göksel'in söylediği rüzgar isimli şarkıyı sizler için yayınlıyoruz.
İşte 25 mayıs akşamı O hayat benim dizisinin 13. bölümünden  çalan o şarkı
Göksel Rüzgar Şarkısı Sözleri:

Ümitsizce aşığım
Uyusam uyansam
Geçse sabaha
***
Çaresizce beklerim
Dünyanın gözyaşını akıttım
Ona
***
Rüzgar okşa onun saçlarını benim yerime
Fısılda kulağına sevdiğimi
Rüzgar dolaş onun etrafında dön gel bana
Getir bıraktığı nefesi
***
Sırılsaklam aşığım
Sarılsak kucaklasak
Kurusam koynunda
***
Manasızca bağırıp sussak
Konuşmasak
Duysak, anlasak
***
Rüzgar okşa onun saçlarını benim yerime
Fısılda kulağına sevdiğimi
Rüzgar dolaş onun etrafında dön gel bana
Getir bıraktığı nefesi
***
Tut kollarımdan
Kırık dallarımdan
Al sürükle götür beni yanına

göksel rüzgar şarkısı, o hayat benim dizisinde çalan şarkılar, o hayat benim dizisi rüzgar şarkısı, 13. bölüm rüzgar şarkısı, 25.05.2014 rüzgar şarkısı, o hayat benimde çalan şarkı, o hayat benimde çalan göksel şarkısı, o hayat benim 13. bölümde çalan göksel şarkısı, o hayat benim son bölümde çalan şarkı rüzgar sözleri

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder