6 Eylül 2013 Cuma

Huzur Sokağı 38. Bölüm Akşam Olur Karanlığa Kalırsın Şarkısı

  Hiç yorum yok

Huzur Sokağı yeni sezon 38. bölüm fragmanında çalan Akşam Olur Karanlığa Kalırsın şarkısı


ATV ekranlarının sevilen dizisi Huzur Sokağı, yeni sezon 38. bölümü ile 13 Eylül 2013 tarihinde seyircisi ile buluşacak. Yeni bölüm fragmanı ATV tarafından yayınlandı. 38. bölüm fragmanında çalan Oy gelin gelin, sevdalı gelin mısralarının yer aldığı şarkının tamamını sizlerle paylaşmak istedik.

(Sevdalı gelin & Oy gelin)
Akşam olur karanlığa kalırsın
Derin derin sevdalara alarsın
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni trvikipedi.com
Beni koyp yad ellere varırsın
Sana zulüm bana ölüm değil mi?
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni trvikipedi.com
Bülbül ne ötersin yuvan mı yoktur?
Yoksa benim gibi derdin (sevdan) mı çoktur?
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni trvikipedi.com
Sar altın yaptırsam yarin boynuna
Vallah güzellerin dülmanı çoktur
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni
Odası toz olmuş dolabı duman
Uyan kömür gözlüm uykudan uyan
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni trvikipedi.com
Ellerin elime değdiği zaman
İster ölüm olsun ister ayrılık
Oy gelin gelin sevdalı gelin
Öldürdün beni

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder