30 Temmuz 2013 Salı

Whatsapp İçin En Güzel Durum Mesajları Sözler

  Hiç yorum yok
whatsapp status sözleri,
güzel whatsapp sözleri,
whatsapp kısa durum yazıları,

Whatsapp hesabınızda en güzel durum mesajları yayınlamak istiyor iseniz doğru sayfadasınız. Birbirinden güzel ve anlamlı whatsapp güzel sözleri ve mesajları trwikipedia sitesinde.

Whatsapp İçin En Güzel Durum Mesajları

sussam gönül razı değil , yazsam last seen today at
Herkeste bir sen aradım, herkesi sana benzettim hepsini sevdim, seni bir daha sevdim
“Gitmek” sadece bir eylemdir. ”Unutmak” ise kocaman bir devrim.
Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.
Senin de kederle evlenip boşanmış dul neşelerin var… Sen kahkahalarını bakire mi sanıyordun?
Elveda dercesine bakan gözlerine eywallah çeker giderim…
sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐS.
Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var…
Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…
‘UNUT’ demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lugatında..
Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, Helal ediyorum hakkımı..
“Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.”
Ben o yâre sevmesini öğretemedim…
Sevmek bir eylemdir.
ßu yaLnızLık ßenim iLişmeyin…
Bir yanlızlık inşa ediyorum ki sorma : mimar sinan halt etmiş yanımda!
Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer…
En çok Gözlerime Gömülürsün, Gözlerimi Kaparım. Vasiyetimi Yazarım..
Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
Giderim Kendimden Ötelere …
Çatlatsa da dudaklarımı senelik gülüşler, Her gece adam gibi ağlamayı sana adadım..
Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
Farklıyız işte.. Sen gül’ü severdin. ben gülüşünü sevgili…
“Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür.”
Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
“Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır”
Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer”di

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder