5 Ekim 2013 Cumartesi

Askerlik Düştümü ? Askerlik süresi düşürülecek mi ?

  Hiç yorum yok

Basbakan Tayyip Erdogan , Kösk adayligi konusunda önemli açiklamalarda bulundu . Henüz kesin kararini vermedigini belirten Erdogan , ” Partim hangi görevi bana yikarsa onu yapmanin gayreti içinde olurum . ” dedi . Basbakan , gerekirse Cumhurbaskani Gül’le konuyu istisare edebileceklerini belirtti .


Basbakan Tayyip Erdogan , 15 ay olan uzun dönem askerlik süresinin 12 aya düsürülecegini bilgisini verdi . Askerlik süresinin kisaltilmasi konusunda Milli Müdafaa Bakanligi ve Genelkurmay Baskanligi ile mutabik olduklarini anlam eden Erdogan , ” Öyle zannediyorum ki 12 ay olacak , kisa dönem aynen kalacak . ” dedi . Erdogan , ” Siz cumhurbaskani olacaksiniz , Sayin Gül de basbakan olacak dememiz dogru mu? ” seklindeki bir soruya ise ” Biz kendi aramizda ek olarak bunu konusmadik . Hayir söyle bir kararim kesin olarak yok . ” dedi . Gül’ün de parti kurucusu oldugunu hatirlatan Basbakan , partide bir bölünmenin olmasina izin vermeyeceklerini vurguladi .


Basbakan Tayyip Erdogan , dün gece atv televizyonunda katildigi programda gündemdeki konulara iliskin açiklamalarda bulundu . Demokratiklesme Paketi’nden cumhurbaskanligi seçimlerine çok konuda açiklamalarda bulundu . ” Ikinci pakette Genelkurmay’in Milli Müdafaa Bakanligi’na baglanmasi konusu yer alacak mi? ” yönündeki soruyu , ” Genelkurmay’in MSB’ye baglanmasi an itibariyle gündemimizde yok . Su anda bana bagli olarak çalisiyor . Halimizden memnunuz . ” seklinde cevapladi . Kösk’e aday olup olmadigi sorulan Erdogan , ” Cumhurbaskani olma konusunda kesin bir kararim yok . Olsa açiklardim . Bizim sistemimiz istisareye dayalidir . Partim hangi görevi bana yikarsa onu yapmanin gayreti içinde olurum . Partimiz hangi istikamette adim atarsa biz de o istikamette adim atariz . Partim kimi isterse biz ona elbette oluruz . Sayin Cumhurbaskani’miz ile aramizda yol ayrimina firsat verecek bir kararin olmayacagina inaniyorum . Aramizda da gerekirse istisaresini yapariz , ona göre adim atariz . Benim için partim ne kadar önemliyse , ( Sayin Cumhurbaskani’miz da AK Parti’nin kuruculari arasindadir ) inaniyorum ki onun için de o denli önemlidir . Buna Bagli Olarak söyle bir sikinti yasanacagina ihtimal vermiyorum . ” dedi .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder