4 Ekim 2013 Cuma

Bir Aşk Hikayesi Ver Bana Düşlerimi Şarkısı

  Hiç yorum yok

Fox TV’nin sevilen dizisi Bir Ask Hikayesi, Korkut ile Ceylan’in ask hikayesini konu aliyor. Korkut’un annesinin bulmak için pesinden geldigi Istanbul’da annesinin evinde çalisan Ceylan’a asik olmasi, Tolga’ya asik oldugunu zanneden Ceylan için bambaska bir askin kapisini aralar.


Ikili, bazen küs bazen de birlikte devam ettirdikleri iliskilerini, son bölümlerde ayri geçirmek zorunda kaldilar. Tolga’nin ikilinin arasini bozma çabalari ise takdire sayan. Sali aksamlarini iple çekenler için, dizide çalan sarkilar da büyük begeni topluyor. Geçtigimiz bölümlerde dizide Korkut Ali’yi canlandiran Seçkin Özdemir’in kendi sesinden dinledigimiz Ver Bana Düslerimi sarkisini kimin söyledigini duyunca, Seçkin Özdemir’e bir kez daha hayran olmamak elde degil.



Zaten oyunculuk performansi ile kalbimizi kazanan yakisikli oyuncu, bir kez de sesi ile büyüledi. Bugüne kadar birçok dizide oyuncular kendi seslerinden sarki söylemis olsalar da, Seçkin Özdemir’in seslendirdigi Ver Bana düslerimi sarkisindaki performansi, bizim listemizde ilk 3'e girmis durumda. Sevilen dizilerin en güncel sarkilarini TRWikipedia adresinde bulabilirsiniz.


Gitmek kolay 
Ya sonrasi 
Silebilirmisin sende kalan 
Dudaklarimin nemini 
Atamazsin biliyorum 
Sende solan yüregimi


Ver bana düslerimi 
Ver bana eski gülüslerimi 
Yanarsin ah yanarsin 
Verirsen bana kendini


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder