8 Ekim 2013 Salı

Gözde Kansu kimdir? nereli, kaç yaşında, boyu

  Hiç yorum yok

ATV ekranlarında yayınlanan Veliaht yarışmasını sunana Gözde Kansu kimdir? hakkında bilgi


23 Ağustos 1980 yılında İzmir’de dünyaya geldi. Üniversite eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro Bölümünü okuyarak tamamladı. Oyunculuk hayatına küçük yaşta başladı.
Oyunculuk hayatına nasıl başladığını Gözde Kansu şu sözlerle açıkladı; Doğduğumda çok esnek olduğum için ailem korkup beni doktora götürmüş (gülüyor). Doktor da “Bu kızı hemen baleye yazdırın” demiş. Yaşıtlarım anaokuluna giderken; ben kendimi bale resitallerinde buldum. Ben okul hayatımda sürekli okulu kırıp, okulun tiyatro ve müzik kolu faaliyetlerinde yer alan, sahneden inmeyen öğrencilerinden oldum. Tiyatrocular ne yapıyor, sınavlara nasıl giriliyor derken kendimi İstanbul’da buldum. İstanbul Şehir Tiyatroları’nın oyunlarını seyretmeye İstanbul’a geldim. Ekiple tanıştım ve sonra onların Antalya turnelerine davet edildim. Antalya’dan dönünce de İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nün sınavlarına girdim ve kazandım.
Gözde Kansu boyu; 1.70 cm
Rol aldığı diziler; Çiçek Taksi, Ayrılsak da Beraberiz, Abuzer Kadayıf (film), Üzgünüm Leyla, Yeter Anne, Mürüvvetsiz Mürüvvet (TV filmi), Canım Benim, Kısmet, Haylaz Babam, Cemile, Issız Adam, Dudaktan Kalbe, Neşeli Hayat, Bahar Dalları, Hanımın Çiftliği, Al Yazmalım
Resimlerle Gözde Kansu kimdir?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder