9 Ekim 2013 Çarşamba

Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım Şarkı Sözü

  Hiç yorum yok

Hülya Avşar’ın yeni albümünde yer alan Bana Bir Koca Lazım şarkısı ve sözleri


Yıllar sonra albüm yapıp, tekrardan müzik piyasasına adım atan Hülya Avşar albümünde yer alan şarkıları yavaş yavaş gün yüzüne çıkarmaya başladı. Yeni albümde yer alacak olan şarkıların bir kaçını ŞARKI SÖZLERİ adlı kategori başlığında sizlerle paylaşmıştık. Bu makalemizde ise yeni parçası Bana Bir Koca Lazım şarkısının sözlerini sizlerle paylaşacağız.

Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım

Yüreğinde isyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Gizli bir rüyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Kendinle kavgan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
İmkanız bir sevdan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bir koca lazım o da bu gece lazım
Anlatsın da roman olsun hediyesi zaman olsun
Yalnız beni sevdiğini söylesin de yalan olsun
Aaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaa aşkın zamanı mı var
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bir koca lazım o da bu gece lazım
Aaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaa aşkın zamanı mı var
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bir koca lazım o da bu gece lazım

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder