21 Aralık 2013 Cumartesi

Justin Bieber gerçekten müziği bırakıyor mu? neden bırakıyor

  Hiç yorum yok

Genç kizlarin sevgilisi haline gelen dünyaca ünlü Justin Bieber son albümü Believe’den sonra müzik kariyerine son verecegini açikladi. Katildigi radyo programinda sorulan soru üzerine açiklik getiren Justin Bieber yeni albüm sonrasi aslinda ben emekli bir adam olucam.Evet emekli oluyorum’ diyerek hayranlari ve tüm sevenlerini soka ugratti.

Daha sonra müzik kariyerine baslar mi baslanmaz mi bilinmez ama Bieber ‘Bir sanatçi olarak büyümek istiyorum. Müzigimin olgunlasmasi için yeni bir adim atiyorum’ dedi.

Bu Konu Hakkinda Soru Sormak ve Aninda Yorum Yapmak Için Buraya Tiklayin

Justin Bieber gerçekten müzigi birakiyor mu? neden birakiyor yazisinda telif haklarina ve yasalara aykiri bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletisime geçiniz.

View the original article here

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder