8 Ocak 2014 Çarşamba

Doksanlar Emin Niye Çattın Kaşlarını Şarkısı ve Sözleri

  Hiç yorum yok

90'li yillarin sokakta oynayan son çocuklarin anlatildigi Doksanlar dizisinde Emin karakterinin sevdigi kiz onu terk etmesi ile seslendirdigi Niye Çattin Kaslarini Leyli Leyli sarkisi izleyiciler tarafindan oldukça begenildi. Iste o sarkinin sözleri ve videosu;

Niye çattin kaslarini
Bilmiyom yar suçlarimi
Ölürsem ben saçlarini
www.trvikipedi.com

Yolma gayri yolma leyli leyli

Ben yandim askin narina
Meyletmem dünya malina
Ölürsem ben mezarima
Gelme gayri gelme leyli leyli

Bir garibim düstüm dile
Gerçeklerde olmaz hile
Zalimlar elinden bile
Alma beni alma leyli leyli

Bu Konu Hakkinda Soru Sormak ve Aninda Yorum Yapmak Için Buraya Tiklayin

Doksanlar Emin Niye Çattin Kaslarini Sarkisi ve Sözleri yazisinda telif haklarina ve yasalara aykiri bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletisime geçiniz.

View the original article here

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder