31 Mayıs 2014 Cumartesi

İSMAİL YK DOĞUM GÜNÜN HARAM OLSUN ŞARKI SÖZLERİ - İSMAİL YK YENİ 2014 ALBÜMÜ

  Hiç yorum yok
ISMAIL YK DOGUM GÜNÜN HARAM OLSUN SARKISI...

Yaptigi her sarkilar ile büyük yanki olusturan ve dillere dolayan basarili sanatçi Ismail YK yine bu yaza bomba gibi girecek bir single albüm ile adindan söz ettirecek.


Basarili sanatçi Ismail YK dogum günün haram olsun adli yeni sarkisi ile simdiden çok begenilmeye ve dikkat çekmeye basladi.
Daha önceki Bas Gaza Askim, Sappur Suppur, Bombabomba.com, Facebook gibi efsane olan sarkilara imza atan ve yediden yetmise herkesin diline dolamayi basarmistir.


Basarili sanatçi Ismail YK 2014 yeni sarkisi Dogum Günün Haram Olsun sarkisi ile yine ayni basariyi yakalayacaga benziyor. Sizlere bu yazimizda Ismail YK Dogum Günün Haram Olsun sarkisinin sözlerini paylasacagiz.


Ismail YK Dogum Günün Haram Olsun Sarki Sözleri


Ismail YK - Dogum Günün Haram Olsun


Siir
Bugün senin dogum günün mü degil mi
Tüm sevdiklerin mi yaninda mutlu musun
O sahte dostlarinla yeni sevgilinle el ele göz göze
Bir zamanlar benim de gözlerimin içine bakarak
Seni seviyorum demistin
Bir zamanlar benimle de ayni seyleri paylasip
Benden vazgeçemiyecegini söylemistin
Birakir mi seven nedensiz sevdigini
Kaybeder mi özleyen bilerek hasretini
Ben de kandirmisim ya kendimi
Bir anda telefon basinda biraktin beni


Dogum Günün Haram Olsun Sarki Sözleri


Verdigin acilar unutulmadi
Katlanan yüregim dayanmadi
Kahroldum inan bitmisim
Bunu sen istedin
Bugün senin dogum günün
Gözlerinde yok hiç gözüm
Sana mutluluklar dilerim sanma
Dogum günün haram olsun
Göz yaslarin zehir olsun
Her günün iskenceyle dertlerle dolsun
Bu sözlerim yalan sana
Birakipta aglatana
Hayat seni yerlerden yerlere vursun


Siir
Hayatim mutsuz gözlerim uykusuz
Bedenim ruhsuz kalir
Yüregime koydugun acilari besledim ayri ayri
Bugün bugün benim ölüm günüm ben bu acilar için mi yaratildim be gülüm
Duygularina inandim megerse hepsi sahte bir de kendine iyi bak diyorsun
Yok ulan vurdun be zaten kahpe ne olduysa seni sevdim beni biraktin öyle bir basima
Ben de seni günahlarimla bas basa biraktim bir daha bir daha çikma karsima


ismail yk, ismail yk yeni albümü dinle, ismail yk 2014 albüm sarkilari, ismail yk resimleri, ismail yk yeni albümü dinle, ismail yk dogum günün haram olsun, ismail yk dogum günün haram olsun sarki sözleri, dogum günün haram olsun ismail yk, ismail yk sarkilari, ismail yk dogum günün haram olsun indir dinle, ismail yk mp3 indir dogum günün, ismail yk dogum günü sarkisi Kategori: albüm indir dinle, ismail yk, ismail yk dogum günün haram olsun sarki sözleri, müzik, yeni çikan albümler, sarki sözleri


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder