26 Ağustos 2013 Pazartesi

En İyi Anaokulu Hangisi?

  Hiç yorum yok
1990 yılından bu yana eğitim sektöründe hizmet veren Arel Eğitim Kurumları, ilkokul, lise ve üniversite eğitimlerinin yanında, okul öncesi yaşlara da eğitim olanağı sunuyor. Günümüzde, anaokuluna gitmenin çocuklara ne kadar önemli yararlar sağladığını bilmeyen yok. Arel anaokulu da 4-5-6 yaşlara tam gün eğitim olanağı sunuyor.

Anaokulunda Uluslararası Bakalorya Organizasyonu’nun 3-12 yaş grubunu kapsayan “Sorgulayıcı Öğrenme” ilkesine dayalı ve “Öğrenci Merkezli” program uygulanmaktadır. Bu program sayesinde öğrencilere uluslararası bir eğitim vermek hedeflenmektedir. 
Sorgulayan, eleştirel düşünen, iletişim kurabilen, risk alan, bilgili, prensip sahibi, duyarlı, açık fikirli ve dengeli çocuklar yetiştirerek onları analiz edebilen birer birey haline getirmek hedefleniyor.
Arel Anaokullarında bilgisayar, müzik, görsel sanatlar, bale, halk oyunları, satranç, drama, jimnastik ve yüzme gibi aktiviteler yaptırılıyor. Onun dışında, sosyal etkinlik arasında ise Fen ve Doğa çalışmaları, kulüp çalışmaları, çevre inceleme gezileri, yaratıcı sanat ve portfolyo sunumları yer alıyor.
Yabancı dil eğitimine gelince, 4-5-6 yaş grubunda, Türk ve yabancı öğretmenler eşliğinde yoğun İngilizce eğitimi verilmektedir. Bu sayede çocuklar, erken yaşta İngilizce öğrenme olanağına kavuşuyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder