6 Haziran 2014 Cuma

SERDAR ORTAÇ BANA GÖRE AŞK YOK ŞARKI SÖZLERİ - SERDAR ORTAÇ BANA GÖRE AŞK ŞARKISI DİNLE

  Hiç yorum yok
SERDAR ORTAÇ BANA GÖRE ASK SARKI SÖZLERI...
bu yazi www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
2014 yilinin yaz aylarinin geldigi su günlerde yeni albümler, single albümler ardi ardina gelmeye devam ediyor. Yaz aylarinin vazgeçilmez ismi olan ve hit sarkilarla yaz aylarina damga vuran Serdar Ortaç 2014 Bana Göre Ask isimli yeni albümü ile bomba gibi geldi
bu yazi www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yaptigi her albüm ile müzik piyasasinda bir numara olan ve sarkilari yaza damga vuran Serdar Ortaç bu yazda ayni basariyi yakalayacaga benziyor.
bu yazi www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Basarili sanatçi Serdar Ortaç 20. yila özel olarak çikarttigi Bana Göre Ask isimli yeni albümünün çikis parçasini Tanrim sarkisi olarak belirledi.bu yazi www.songuncel.blogspot.com'a aittir.

SERDAR ORTAÇ YENI ALBÜM SARKILARI IÇIN TIKLAYINIZ>>>


Sizlere bu yazimizda Serdar Ortaç 2014 yeni albümündeki Bana Göre Ask isimli sarkinin sözlerini paylasacagiz.
Serdar Ortaç Bana Göre Ask Sarki SözleriNeler anlattim ona söz geçmediBulamadim hiç aski, bulduramadimNerede aksam orada sabah tutturamadimBu küskün halimden pismanim çokKalbimin aynasi yüzümün aynasi

serdar ortaç, serdar ortaç yeni sarkisi dinle, serdar ortaç bana göre ask sarki sözleri, serdar ortaç bana göre ask sarki sözleri indir, serdar ortaç bana göre ask sarkisini indir, serdar ortaç bana göre ask dinle, serdar ortaç bana göre ask sözleri, serdar ortaç bana göre ask yeni albüm sarkilari, serdar ortaç yeni albümündeki bana göre ask sarkisi dinle, serdar ortaç yeni albüm sarkilarinin isimleri, serdar ortaç 2014 bana göre ask sarkisi dinle, serdar ortaç 2014 bana göre ask sarkisi, 2014 serdar ortaç sarkilari, 2014 serdar ortaç yeni albümde olan sarkilar, serdar ortaç bana göre ask albümü dinle, serdar ortaç bana göre ask sarki sözleri

Kategori: albüm indir, bana göre ask, müzik, sanatçilar, serdar ortaç, serdar ortaç 2014 albüm sarkilari, serdar ortaç bana göre ask sarki sözleri, yeni çikan albümler, sarki sözleri


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder